sobota, 17 sierpnia 2013

17.08.2013r.

Przez ten czas kiedy mnie nie było na tym blogu tak wiele się zmieniło.. Teraz gdy weszłam na bloga po tylu miesiącach i zobaczyłam liczbę wyświetleń naprawdę się ucieszyłam, przynajmniej widziałam że ktoś go czyta.. Dlaczego tu weszłam? Mam swój skryty powód. To smutne gdy widzisz jak odchodzą od Ciebie osoby które kochasz najmocniej na świecie, ale nie możesz nic z tym zrobić bo to tylko przez Twoją własną głupote. W sumie.. Chce przekazać tutaj komuś coś czego prawdopodobnie i tak nie przeczyta. JEBAĆ LOGIKE. Wiem, że nie jestem najlepsza, nie jestem dobrą przyjaciółką, często robię o coś chore problemy, jednak mimo wszystko kocham Cię najmocniej na świecie i jestem pewna że gdyby Tobie się coś stało byłabym pierwsza u Ciebie.. Nie wiem jakim sposobem, coś bym wymyśliła. Chcę Twojego szczęścia, tego głupiego uśmiechu na twarzy. Jeżeli będziesz spokojniejszym człowiekiem beze mnie, bez mojej obecności obok to ja odejdę.. Dam Ci żyć spokojnie. Bo ja jestem jednym wielkim problemem. Nie minęły nawet 24h a ja tak strasznie tęsknie, umieram, ale to nieważne. Ważne byś Ty czuł się dobrze. Pamiętaj że strasznie Cię kocham. Rozumiesz? Mimo wszystko zawsze myślami będę obok Ciebie czy tego chcesz czy nie.. Boże, znamy się ponad pół roku, a dla mnie to jakbyśmy się znali od dzieciństwa. Jesteś dla mnie jak brat, podobno braci sie nie traci, echh nie umiem tego wytłumaczyć. Boże, jestem taka beznadziejna?!?! Nie rozumem już niczego. Może po prostu nie chce.. Przepraszam za wszystko, przepraszam że tutaj ale nie mam odwagi by napisać do Ciebie. Bezsensu.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz